[ MENU DODATKOWE ]


Komunikaty prasowe

18.04.2017

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie znalazł się na 7 miejscu w Polsce pod względem liczby zaangażowanych fanów w serwisie Facebook w rankingu uczelni publicznych.


Ranking uczelni przeprowadził toruński portal informacyjny spodkopca.pl, który wziął pod uwagę 59 polskich Uczelni publicznych prowadzących oficjalne profile w serwisie Facebook. Wśród analizowanych danych brano pod uwagę liczbę fanów, poziom ich zaangażowania oraz liczbę „zameldowań” pod wirtualnym adresem Uczelni poprzez lokalizację – na dzień 9 kwietnia 2017 r., godz. 21:00.


Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie znalazł się na:

- 7 miejscu pod względem Uczelni najlepiej angażujących fanów (dane za tydzień: 2-8 kwietnia)
- 22 miejsce pod względem liczby „zameldowań”  (6 181 zameldowań)
- 32 miejscu pod względem polubieni (11 279 fanów)
(dane na podstawie: link )
 


Komentarz do informacji:


Oficjalny profil Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie na Facebooku istnieje od 2011 roku. Jest prowadzony przez pracowników z Działu Promocji. Zgodnie z przyjętą strategią promocyjną staramy się w mediach społecznościowych, korzystając z bardziej bezpośredniej i mniej oficjalnej formy kontaktu, prezentować osiągnięcia, sukcesy, wydarzenia słowem codzienne życie naszej społeczności akademickiej. Na profilu można znaleźć zdjęcia oraz bieżące informacje. Organizujemy konkursy dla naszych studentów a w okresie rekrutacyjnym także dla naszych kandydatów na studia. Ostatni konkurs został rozstrzygnięty kilka tygodni temu, szukaliśmy wiosny. Ilość nadesłanych zdjęć, bardzo pomysłowych i profesjonalnych powodowała dużą trudność w ogłoszeniu najlepszych. Uczestnicy mogli się wykazać swoimi talentami fotograficznymi.


Można pomyśleć, że liczba fanów jest odzwierciedleniem wielkości Uczelni, liczebności jej studentów. Nie jesteśmy jednak dużym Uniwersytetem, a mimo to zajęliśmy 7 miejsce w skali kraju wśród 59 Uczelni. Zachęcamy wszystkich do dołączenia do oficjalnego profilu UP w Lublinie! www.facebook.com/up.lublin


Rozszerzamy naszą działalność w mediach społecznościowych i wkraczamy na Instagram, a w planach są kolejne platformy społecznościowe.

 

 

 


 


« wstecz